Czerwono-biały zestaw

18:16:00

Z czym łączyć czerwień? Osobiście uważam, że najlepiej komponuje się z bielą lub czernią. Fajnie wygląda również z neutralnymi kolorami typu beż, a także w tzw. total lookach. Dzisiaj klasyka, czyli biel, czerń i wspomniana krwista czerwień. Element falbanki przewija się u nas ostatnio bardzo często, ale wybaczcie, to dlatego że uważamy je za absolutny hit tego lata! Do bluzki typu 'hiszpanka' dobrałam białe spodnie z dziurami i delikatne beżowe sandałki :) Co sądzicie o tym zestawie? Jestem ciekawa Waszych opinii!








Bluzka - Bershka | Spodnie - Pull&Bear | Okulary - Ray Ban via Aurore | Torebka - Tk Maxx | Buty - Czas na buty

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Jest super, tylko bezowe sandałki trochę mi się gryzą z całą stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :) ! Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, według mnie czerwony najlepiej komponuje się z bielą, do czarnego powinno się łączyć jakieś jaskrawe, kontrastowe kolory albo po prostu nic nie dodawać:)

    Czekam na kolejne posty,
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię łączyć czerwony z szarością,chociaż rzadko kiedy zakładam coś czerwonego.. nie przepadam za tym kolorem na sobie,ale za to na Tobie wyglada pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ;)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę podoba mi się to zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz! Mega kobieco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne, kobiece zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny zestaw!

    www.fashionmint.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz, to zastaw stworzony dla Ciebie, do Twojej urody i figury :) I pięknie Ci z tą mocną pomadką. Fajnie, że neutralne sandałki, że na klocku. Za to torebka świetnie kontrastuje :) Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz :) Do twarzy Ci w czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwień to mój ulubiony kolor! a w tym zestawieniu pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I'm in love with your off shoulder top and I agree with you about mix of colors. I'm Eni, blogger from Italy....If you want, take a look at my blog and let me know what you think. Kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers